AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Dacia Jogger TCe 100 Bi-Fuel Essential 5P (2022)
autoreview
3
Signalement
Uitvoering | Jogger TCe 100 Bi-Fuel Essential 5P |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2022 |
Jaar van aanschaf | 2022 |
KM-stand bij aanschaf | 15 km |
KM-stand laatst | 19.870 km |
Veel auto voor "weinig" geld
- 19.870 km
Ik heb nu bijna 20.000 km zonder problemen gereden.
Ik rijd altijd op LPG en alleen bij het starten op benzine.
Ik heb nu 2 maal een halve tank benzine getankt.
Voor de rest LPG.
Op LPG rijd ik 1 op 13 ! Mogenteel in Veenendaal 0,694 cent.!
9,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Dacia Jogger
Had je deze auto's al gezien?

Dacia Jogger 1.6 Hybrid 140pk Extreme 5p. Navi Camera Carplay Clima Led CruiseControl 16" Pdc
- 2023
- 29.000 km
€ 25.950

Dacia Jogger 1.6 Hybrid 140 Expression 5p. AUTOMAAT carplay ALLINPRIJS
- 2023
- 32.375 km
€ 26.250

Dacia Jogger 1.0 TCe 110 Extreme 7p. | Navigatiesysteem | Stoelverwarming | Automatische airconditioning | Achteruitrijcamera
- 2022
- 54.611 km
€ 19.450
Lees ook
Hybride auto's
Dit zijn de beste hybride auto’s tot 35.000 euro
Vergelijkende test
Als zevenzitter komt de Dacia Jogger beter uit de verf dan de Renault Espace
Nieuws
Subtiele opfrisser voor Dacia Sandero en Dacia Jogger
Autotest
Is een duurdere maar zuiniger Dacia Jogger uiteindelijk de goedkoopste?
Praktijkervaring