Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3

autoreview

Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3
Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine (2021) #3

Signalement

Uitvoeringë-C4 50kWh 136 Shine
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2021
Jaar van aanschaf2022
KM-stand bij aanschaf4.760 km
KM-stand laatst15.870 km
Lezerswaardering: 36%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Erg fijn

  • 15.870 km

Meeste mensen zullen uitleggen waarom ze zo tevreden zijn met hun aankoop, goedpraten van de beslissing toch?
Wij zijn erg tevreden met deze auto. Rijdt erg fijn, bijzonder comfortabel. De daklijn van deze auto deed mij sterk denken aan de Citroën GS van vroeger - en dat schijnt ook daadwerkelijk de bedoeling van de ontwerpers geweest te zijn. Heerlijke stoelen, zeer goede vering. Ook daar: vergelijkbaar met de hydropneumatiek van 'vroeger'.
Toch wat op te merken: hij is iets kleiner en lager dan onze voorgaande auto (Subaru Forester) en het bereik had van mij iets hoger mogen zijn. Maar aangezien het onze eerste elektrieke bak is: is een gewenning, en tot nu toe slechts een enkele maal een puntje geweest..
Geen wegenbelasting en geen dure tankstation bezoekjes meer: maakt heeeel veel goed.

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Citroën C4

DirectLease
Citroen C4 PureTech 100 Feel (5D/6H)
€ 459
 
Citroën
Citroen ë-C4 50kWh 136 Shine Pack Business (5D/CVT)
€ 543
 
Arval
Citroen ë-C4 50kWh 136 Feel (5D/CVT)
€ 582
 
Alphabet
Citroen ë-C4 50kWh 136 Feel Pack (5D/CVT)
€ 659
 

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens