Citroën C4 Picasso e-THP 165 Exclusive (2015)

autoreview

Citroën C4 Picasso
Citroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 PicassoCitroën C4 Picasso

Signalement

UitvoeringC4 Picasso e-THP 165 Exclusive
Versnellingen6, Sequentiële Automaat
Bouwjaar2015
Jaar van aanschaf2015
KM-stand bij aanschaf23 km
KM-stand laatst2.170 km
Lezerswaardering: 50%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ontevreden

  • 2.170 km

Na 2 weken met de auto te hebben gereden sloot plotseling het rechter voor portier niet meer. Als gevolg daarvan kon de auto ook niet meer afgesloten worden. Reparatie heeft ruim een week geduurd. Waarschijnlijk a.g.v. bovenstaande is er een terugroep actie gestart (28-12-2015). 26 december sloot het linker achter portier niet meer. Ondanks dat er een terugroep actie was duurde de reparatie dit keer 10 dagen. En alleen het slot van het defecte portier vervangen. een week later was het weer mis. Het rechter achterportier sloot niet meer. Hoe lang dit weer gaat duren weet ik niet maar mijn vertrouwen in de auto is,met name a.g.v de lakse houding van de importeur, tot het nulpunt gedaald. Wat moet je doen als je bv op Schiphol wil parkeren en je de auto niet meer kan afsluiten.

3,0
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens