Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)

Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)
Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)Citroën C3 1.4 16V Exclusive (2004)

UitvoeringC3 1.4 16V Exclusive
Versnellingen5, Semi Automaat
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004

Aflevering 15 jan 2004
Eerste rij indruk prima,de zit prima.
Maar na ongeveer 4 maanden gereden te hebben km 5900
kwam er een hindelijke rammel links voor. Bij de garage langs gegaan en kreeg te horen dat dat het stuurhuis is en deze zou vervangen worden. Weer een dag de auto bij de garage en gelukkig het is weg... maar niet voor lang.
Na 500 km gereden te hebben komt het terug.
Weer naar de garage. Er wordt een modificatie aangebracht. Bij het ophalen werd er al gezegd ´sorry het heeft niet geholpen´. Ik ben boos en teleurgesteld.
Er zou weer een nieuw stuurhuis besteld worden
Ik kreeg een telefoontje: stuurhuis is er breng de auto maar weer. We doen gelijk de modificatie erbij. Zekerheid voor alles. Ook nu bij het ophalen was het weg.
Ja inderdaad 500 km en hij doet het weer zeer irriant geluid.
Dan moet de rayonchef erbij komen uit Amsterdam de heer X
maakt voor 28 dec 2004 een afspraak en ik ben er op tijd
Voorstel was om een stukje te rijden meneer X reed zelf en binnen 5 min was het antwoord: dat is het stuurhuis duidelijk (bij mij al 7 mnd duidelijk).
Dus aan tafel met de rayonchef. Jammer na 25 minuten praten kwam er nog niks uit. Alleen sorry, het is niet anders helaas.
De klacht is naar Frankrijk gestuurd en nu afwachten.
Op mijn vraag hoelang: oh een week een maand maar kan ook een jaar duren.
Das fijn hoop geld betaald en weinig rijplezier en nu nog afwachten of het ooit goedkomt en dan ook wanneer.
Op de vraag neem de auto maar terug keek de rayonchef wel zo vreemd: dat kan niet hè.
Nee bij de importeur kom je ook niet verder helaas.
En service staat zeker niet hoog in het vaandel bij Citroën Nederland. Je hebt betaald en bekijk het maar. Je moet geduld hebben ja ja 1 jaar? 2 jaar? Dat weet men niet bij Citroën Nederland.

Een stuurhuis dat nu voor de 2de keer vernieuwd. Probleem nog steeds niet verholpen.

Service niet gehad van Citroen Nederland!
Dus nee de volgende auto geen C3 met rammel!

2,8

PRIVATE LEASE Citroën C3

Citroën
Citroen C3 PureTech 83 You! (5D/5H)