BMW 535i Gran Turismo High Executive (2010) #2

BMW 535i Gran Turismo High Executive (2010)

Uitvoering535i Gran Turismo High Executive
Bouwjaar2010

Lelijk maar inmiddels gewend

Wat vond ik het bij de introductie een “gedrocht “. Inmiddels gewend en vind ik m zelfs mooi.
In November 2021 ruilde ik de E39 525i in op een A8 V8. Echter miste ik de BMW rijervaring. Dus op zoek naar een 7 serie.
Echter was ik de ruimte van de E39 Touring gewend. Al zoekende kwam ik vaker op een 5GT. Proefrit gemaakt… gevoel was er weer… en de A8 in maart ingeruild op de 5GT.