Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • BMW
  • 3-serie

BMW 335i Executive (2007)

autoreview

4
BMW 335i Executive (2007)
BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)BMW 335i Executive (2007)
Anoniem
  • Gebruikersreview
17 februari 2008 om 00:00
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

Uitvoering335i Executive
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2007
Jaar van aanschaf2007
KM-stand laatst0 km
Lezerswaardering: 0%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

  • 16 februari 2008

De BMW 335i is een geweldige auto, een waar feest.

First things first: de prestaties. Ik had geen idee wat het zou betekenen om 306 pk in een auto maatje 3-serie ter beschikking te hebben. Nu wel. Vermogen en koppel van de 335 zijn overweldigend. En van ’turbo lag’ is geen sprake. De auto trekt en trekt en trekt. Of je nu 100 rijdt, 150 of 200, hij blijft gaan. Handig bij inhaalmanoeuvres, geinig bij het stoplicht. De inmiddels alom gelauwerde motor (6 in lijn, 3 liter injectie met twin turbo’s) maakt z’n reputatie waar. Als je wilt is ’ie keurig en hanteerbaar. En anders: beestachtig. Indrukwekkende techniek, die trouwens a-typisch zuinig is (ik rij stevig door en veel in en om de stad, maar verbruik gemiddeld 1:10 à 11).

Dan wegligging en rijgedrag: de 335 is een prettige mix tussen sportief - een haakse stadsbocht draaien met 70+ km/h kán - en comfortabel - een drempel kost je niet je ruggegraat. Het stuur is iets stijver dan een standaard 3, maar daar ben je zo aan gewend. En hij doet wat je zegt, feilloos, met Duitse precisie. De tractiecontrole is zeer effectief (merk je als je ’m een keer uitzet). Ongetwijfeld kan het nóg mooier allemaal met sportonderstellen en zo, maar basis is ’ie al prima.

Tot slot het uiterlijk, zowel van binnen als van buiten. Steeds verbaas ik me weer over het geneuzel over de ’3er’s looks. Dit is een strak vormgegeven, ingetogen auto, die gelukkig niet te koop loopt met z’n kracht (tenzij je goed ingevoerd bent en de dubbele uitlaten herkent). Het interieur is enigszins Spartaans en dat is maar goed ook. Alles wat je nodig hebt zit intuïtief geplaatst en binnen bereik, meer niet. Dit is een sportieve, functionele auto, geen aanstellerig bordeel.

PROBLEMEN

  • 16 februari 2008

Tot nu toe heb ik - afkloppen - weinig structurele problemen ondervonden.

Lichtelijk irritant is wel dat de elektronica wat wispelturig is. Af en toe meldt het informatie-console dat er iets kapot zou zijn, maar blijkt het defect na een paar minuten als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Ook het overigens fraai uitgevoerde navigatiesysteem laat wel eens een steekje vallen (hapert af en toe, raakt soms van slag). Maar uiteindelijk vind ik dit meer kleine ergernissen dan serieuze problemen.

Verder is de (overigens gratis) BMW pechhulp-service betrekkelijk nutteloos. Toen ik ze belde met allerlei waarschuwingslichtjes aan (terwijl ik ’s ochtends om 06:00 met enige haast richting Noord-Frankrijk reed) hadden ze een vriendelijk, maar nauwelijks bruikbaar advies: wachten tot 08:00, wanneer de garages opengaan. Toch maar een ANWB-kaartje erbij houden.

4,5
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een BMW 3-serie? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de BMW 3-serie
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE BMW 3-serie

INFO
Athlon
Athlon
BMW 318i Business Edition (4D/8A)
€ 649
Stel samen ▸
Alphabet
Alphabet
BMW 318i Business Edition Plus (4D/8A)
€ 669
Stel samen ▸
Arval
Arval
BMW 318i Touring Business Edition (5D/8A)
€ 644
 
BMW 3-serie in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    BMW 3-serie Touring 318d 50% deal 2.475,- ACTIE Pano / Xenon / Stoelverwarming / Navi / Clima / Cruise

    BMW 3-serie Touring 318d 50% deal 2.475,- ACTIE Pano / Xenon / Stoelverwarming / Navi / Clima / Cruise

    • 2008
    • 275.484 km

    € 4.950

    BMW 318i Business Line * Climate Controle * Navigatie * Lichtpakket

    BMW 318i Business Line * Climate Controle * Navigatie * Lichtpakket

    • 2008
    • 141.216 km

    € 7.950

    BMW 3-serie Touring 325i High Executive- M Pakket-NAV

    BMW 3-serie Touring 325i High Executive- M Pakket-NAV

    • 2006
    • 229.071 km

    € 6.445

Meer BMW 3-serie occasions

Gerelateerde forumtopics

  • BMW 3-Serie G20/G21 | Nieuw: facelift

    496
    • 18 mei 2022

Lezersreacties (4)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • BMW 3-serie specificaties
  • BMW 3-serie occasions
  • BMW 3-serie video's
Advies en informatie
  • BMW 3-serie tests
  • BMW 3-serie gebruikersreviews
  • BMW 3-serie index
PREMIUM
BMW M440i xDrive Gran Coupe - Test

BMW M440i xDrive Gran Coupe - Test

Over het uiterlijk van de nieuwe 4-serie Gran Coupe kun je al een halve editie van AutoWeek...

Lees meer
 

BMW 3-serie reviews

  • Gebruikersreview
    BMW 320i High Executive (2006)

    BMW 320i High Executive (2006)

    4
    • 1 november 2018
  • Gebruikersreview
    BMW 330i (2006)

    BMW 330i (2006)

    2
    • 13 maart 2018
  • Gebruikersreview
    BMW 320i High Executive (2006)

    BMW 320i High Executive (2006)

    6
    • 30 januari 2018
  • Gebruikersreview
    BMW 318i High Executive (2006)

    BMW 318i High Executive (2006)

    • 5 juli 2017
  • Gebruikersreview
    BMW 318i Executive (2005)

    BMW 318i Executive (2005)

    6
    • 12 oktober 2016
  • Gebruikersreview
    BMW 320d Dynamic Executive (2005)

    BMW 320d Dynamic Executive (2005)

    7
    • 15 maart 2016
  • Gebruikersreview
    BMW 318d (2008)

    BMW 318d (2008)

    • 20 februari 2016
meer reviews
BMW 3-serie (E90) - Occasion Aankoopadvies

BMW 3-serie (E90) - Occasion Aankoopadvies

112

Nee, de allermooiste 3-serie uit de historie is dit zeker niet. Toen hij net op de markt kwam,...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Nieuws
    BMW 3-serie facelift zonder M, met prijzen

    BMW 3-serie facelift zonder M, met prijzen

    30
    • 18 mei 2022
  • BMW 3-serie facelift - Eerste kennismaking

    BMW 3-serie facelift - Eerste kennismaking

    20
    • 17 mei 2022
  • Nieuws
    Officieel: BMW 3-serie facelift

    Officieel: BMW 3-serie facelift

    95
    • 17 mei 2022
  • BMW M3 – 2001 – 314.221 km - Klokje Rond

    BMW M3 – 2001 – 314.221 km - Klokje Rond

    • 16 mei 2022
  • Nieuws
    Gefacelifte BMW 3-serie nu ook als non-L

    Gefacelifte BMW 3-serie nu ook als non-L

    32
    • 16 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 3-serie facelift gelekt

    BMW 3-serie facelift gelekt

    62
    • 13 mei 2022
  • Nieuws
    BMW 315 (1983) - Liefhebber Gezocht

    BMW 315 (1983) - Liefhebber Gezocht

    67
    • 3 mei 2022
Merk
Merk
  • Nieuws
    BMW 3-serie facelift zonder M, met prijzen

    BMW 3-serie facelift zonder M, met prijzen

    30
    • 18 mei 2022
  • Nieuws
    Nieuwe motorversies voor diverse BMW's

    Nieuwe motorversies voor diverse BMW's

    15
    • 18 mei 2022
  • BMW 3-serie facelift - Eerste kennismaking

    BMW 3-serie facelift - Eerste kennismaking

    20
    • 17 mei 2022
  • Nieuws
    Officieel: BMW 3-serie facelift

    Officieel: BMW 3-serie facelift

    95
    • 17 mei 2022
  • Nieuws
    BMW jaagt gefacelifte X6 over de Ring

    BMW jaagt gefacelifte X6 over de Ring

    12
    • 17 mei 2022
  • BMW M3 – 2001 – 314.221 km - Klokje Rond

    BMW M3 – 2001 – 314.221 km - Klokje Rond

    • 16 mei 2022
  • Nieuws
    Gefacelifte BMW 3-serie nu ook als non-L

    Gefacelifte BMW 3-serie nu ook als non-L

    32
    • 16 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden