BMW 330e Touring (2024) #3
autoreview
Signalement
| Uitvoering | 330e Touring |
|---|---|
| Versnellingen | 8, Sequentiële Automaat |
| Bouwjaar | 2024 |
| Jaar van aanschaf | 2025 |
| KM-stand bij aanschaf | 16.500 km |
| KM-stand laatst | 17.500 km |
Heerlijk
- 17.500 km
De vorige auto was een BMW 320i touring. Heerlijke auto maar na 5 jaar zin in iets nieuws.
Na diverse Peugeots, Renault, Citroën, en Volvo’s was de BMW wel andere koek. Wat ze zeggen klopt een heerlijke rijders auto. In die 5 jaar 0 problemen gehad. En kan nog jaren mee.
Maar wat gaat het worden? Ook naar andere merken gekeken maar kwam toch weer bij een BMW uit. Audi ik vind ze niet mooi (smaken verschillen), Mercedes over algemeen ook niet mooi (wel van binnen), Alfa is ook niet meer wat het was.
Wordt het een I4 of 330e? Ik vind de hoge modellen van vrijwel elk merk niet mooi (de Ferrari wel maar net buiten budget 🙃). Ik snap niet dat die SUV’s zo populair zijn. Blijkbaar fijn hoog zitten maar dat hoeft voor mij niet. Al die hoge elektrische auto’s slaan sowieso nergens op stroomlijn van een baksteen.
In paar I4’s gereden wat een goede en mooie auto! Maar ja puur elektrisch wil ik dat wel? En de afschrijving is nogal hoog. Na nog een proefrit met I4 was ik om vol opties, heerlijke rijdersauto. Dus we kwamen terug van proefrit had degene daarvoor gekocht. Das pech of toch niet. Ik had ook gevraagd een 330e versie 2025 te rijden. Ik had aantal maanden daarvoor ook in deze versie gereden en beviel goed.
Heerlijk deel 2
- 17.500 km
De 330e met heel veel opties een proefrit gemaakt. Oef wat fijn, elektrisch rijden goed, hybride goed en ha benzine geweldig. Heerlijk geluid en met bijna 300 pk genieten! Je zit wat hoger dan de 320i maar komt door accupakket. Maar de auto rijdt als een zonnetje. En wat vind ik hem mooi in deze Sport Pro uitvoering met 19 inch velgen die erg goed staan. Open dakje, ik dacht altijd is niet nodig, maar is heerlijk frisse lucht (ook hond 🐶 in auto). Ook mooi lichtinval.
En dan leuke opties, zelf rijdend, Harmon Kardon, gegalvaniseerde knoppen en kristallen pook maken het echt premium. etc. etc. Het is een demoauto dus lekker vol gestopt.
Nadelen Kleine tank met 320i handiger. Geen automatische verstelbare stoelen waren ze vergeten aan te vinken in demo wel jammer maar geen must.
Gekocht bij Poelgeest Amsterdam van begin tot eind geweldige ervaring nog nooit zo meegemaakt. Petje af!
Kleur Skyscraper grey erg mooi, de lijnen van de auto mooi te zien en de zwarte dakrails etc een mooie mix.
Conclusie blij mee😍ook na de eerste km,s
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

BMW 320e M-Sport 204PK | Laser | Stoel&Stuurverw. | Carplay | Sfeer | 12 MND Garantie
- 2022
- 37.620 km

BMW 3-serie Touring 330e | LCI Facelift | M3 Stoelen | Pano | ACC | Harman Kardon | HUD | Memory | Keyless | 360 cam | Dodehoek
- 2022
- 75.500 km

BMW 320e Touring M-Sport | Panoramadak | Head-up | Shadow Line | BTW
- 2024
- 58.950 km
Lees ook

Als het laag, ruim en snel moet zijn: Audi S5 Avant vs. BMW M340i Touring

BMW M3 CS Touring snelste stationwagon op Nürburgring

BMW bouwt drie miljoenste ‘stekkerauto’ in München

BMW M3 Touring CS: logische krachtige uitbreiding









Lezersreacties (0)
Reageren