BMW 218i Active Tourer (2016)

BMW 2-serie Active Tourer
BMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active TourerBMW 2-serie Active Tourer

Uitvoering218i Active Tourer
Bouwjaar2016
Jaar van aanschaf2020

Mijn beste auto ooit

Ik ben bijna een uur bezig geweest met een review te schrijven toen het systeem vastliep en alles weg was. Daarom nu maar even zeer kort.
Na 1 jaar en 8.000 km.
Onze 1e BWM en sinds ruim 20 jaar voor het eerst weer een occasion. Geen spijt van. Is duidelijk beter dan alle vorige auto's.
Als een blok op de weg. Ook bij harde wind of storm.
Snel optrekken en passeren.
Weinig windgeruis.
Korte draaicirkel
Benzineverbruik 1 op 14 valt alleszins mee.
Gevoelige sensoren bandenspanning en na oppompen moeilijk de nieuwe bandenspanning vast te leggen.
Slecht zicht linksvoor op de weg door brede raamstijl.
Navigatiesysteem, ook na recente update, hopeloos verouderd. Dit geldt overigens voor alle auto's die wij kochten met een ingebouwd navigatiesysteem. TomTom weer in gebruik.
Al met al onze beste auto ooit.

PRIVATE LEASE BMW 2-serie Tourer