Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Audi
  • A2

Audi A2 1.4 Exclusive (2002)

autoreview

17
Audi A2 1.4 Exclusive (2002)
Anoniem
  • Gebruikersreview
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringA2 1.4 Exclusive
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2013
KM-stand bij aanschaf160.000 km
KM-stand laatst450.000 km
Lezerswaardering: 60%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Youngtimer Top wagentje,Mazzel ,door goed onderhou

  • 450.000 km
  • 13 juni 2022

Inmiddels wij circa 290.000 km gereden (juni2022) met deze wagen sinds aanschaf zomer2013.

Mijn kenteken is niet juist hoor het is 41-JT-BJ een fijne youngtimer . Gezien ik bekend ben met het merk Audi sinds april 1971 mijn ouders een nieuwe ruime Audi 100 kochten, ja met die messen aan de 4 ringen op de grill .

Meerdere Audi's gereden audi sinds jaren 80 de audi 80,100 coupe S ,coupe gt 5S en de Audi 100 ouders

In 2002 was ik al van plan een Audi A2 diesel aan te schaffen , maar gezien het voor ons te klein was met 2 kinderen ,besloten naar een andere wagen te kopen

In 2013 begon uiteindelijk weer de zoektocht maar dan nu naar een gebruikte Audi A2 .
De brochures van de Audi A2 jaren had ik nog liggen en in april 2013 weer voor de zoveelste keren tevoorschijn gehaald.
Zodat ik wist wat standaard opties zijn, dus niet volgens verkopers als extra opties zouden zijn.

Vele dagen gekeken op marktplaats, Audi dealers met vaak hoge prijzen rond 2013 , 8 tot 10.000 euro in 2013 en overige aanbieders die al te vaak met extreem lage km standen aanboden.

Echter bleek vele Audi A2 diesels en zelfs benzine uitvoeringen terug geklokt te zijn.,of mer zeer achterstallig onderhoud aangeboden.

De motor trekt redelijk vlot ondanks 75 een pk..1.4 motor benzine. Js het is geen race monster.
Schakelen gaat soepel en koppeling grijpt onwennig voor velen laat op ,wel dus even wennen .

Let wel op olieverbruik kan vaker bij de eerste types tot model jaar zomer 2002 de Aua motor modellen ( te zien bij gas geven)...( dit zijn motoren met bougiedop met 4 bougies kabels naar centrale bobine)

Ook de vanaf zomer 2002 met modeljaar 2003 de Bby motoren die met 4 penbonine's kunnen soms ook wat olie lusten.
Dit afhankelijk van hoe ermee is omgegaan, dus koud trappen of heel veel stads ritten is helaas de oorzaak,vaak de zuigerveren vol met roetaanslag zitten

De wagen is tijdens rijden redelijk stil en comfortabel ,vooral wanneer het onderstel frisse dempers heeft . Let op lekke dempers langs zuigerstag wip hoes omhoog dus mag niet olie doorzweten...
De wagen mag niet veel tik of bonk geluiden maken tijdens rijden op niette vlak wegdek.

De wagen mag niet te veel deinen en of overhellen tijdens rotonde of bochten nemen.
Bij frisse de wat betere merken dempers dat ok Audi monteerde ,banden, veren is stuurgedrag echt geweldig met de stijve alu .carrosserie .
Wel aandacht :
Er zijn latere versies rond 2004 met staalplaten draagarmen die inmiddels der loop der jaren flink door gerot kunnen zijn.
Onze A2 van 2002 heeft degelijke gegoten stalen versies af fabriek.

Bij juiste werking remsysteem , grijpen de remmen heerlijk aan je zelfs stevig kunt vertragen, rempedaal je wat pedaal harder indrukt.. . Let op kan bij sommige wagens die onderhoud behoeven kan dus scheeftrekken bij krachtig remmen voorkomen.
De alcantara sportstoelen (OPTIE) zitten heerlijk, goede steun ,goed verstelbaar middels draaiknop rug en de lenden middels een druk kantel knop elektrisch verstelbaar.
De zit achterin is zeer ruim bij de 2 zit versie, de rug leuning achter in 2 standen verstelbaar. . Een 3 zitter achter bestaan ook,maar zeldzamer.
De achter stoelen kunnen per stuk eruit gehaald worden zonder gereedschap. Je vlak laadvlak hebt, met zee aan ruimte voor vervoeren van een wasmachine of zo geen probleem .
Onze wagen heeft achteraf inbouw een originele Audi demonteerbare aluminium trekhaakkogel Op kenteken staat bij ons wel aanhanggewicht ingevuld op kenteken bewijs,vaak bij ingevoerde A2 's ontbreekt....
Let hier op de uitvoering u op het oog heeft.
Anders helaas geschikt voor fietsendrager.

Het lak is bij Audi een uitstekende lak en incombinatie aluminium ziet hij er dus nog als nieuw uit..
Voor liefhebbers is een origineel nederlands gekentekende A2 exemplaar af fabriek, goed onderhouden het mooiste je kunt treffen. , Liefst door Audi dealers,of gespecialiseerde garagebedrijven met monteurs die bekend ermee zijn.
Anders wordt er soms onnodig onderdelen vervangen niet de storing door een foutmelding dikwijls verkeerd beoordeeld er defect zou zijn.

Ons is uiteindelijk een mooie geworden in 2013 van augustus 2002 een 1.4 benzine 4 zit versie, dolfijn grijs met motor code BBY met werkelijke kmters 160.000 km op de teller.
Bij mij sinds begin jaren 80- 87 bekende dealer , Audi center amsterdam vooraf advies gevraagd. Er werd vooraf de koop door service medewerker Audi even samen met mij de gegevens bekeken en bleek volledig door een audi dealer elders in onderhoud te zijn geweest. Dus dat zat wel snor .

Vooraf werd mij telefonisch door eigenaar al verteld dat 1 van de koppelstangen aan vernieuwing toe was .
Dit was bij diepe oneffenheid in wegdek met een knok geluid goed hoorbaar.

De wagen bleek van vele opties te zijn voorzien, helaas met haperende OSS een open panorama dak ik niet zo erg vind, de glazen dak mij al minder poets werk zou opleveren dan gewoon Aluminium ribbel dak .
Geweldige zittende Alcantara sport stoelen met elektrische verstelbare lendensteunen, climate control, audi concert2 cd radio en alarm ,voor en achter speakers ,kortom de wagen was in goede staat van onderhoud de koop werd besloten.
Bij de onze Audi A2 is vanwege jaarlijks bij amsterdamse audi dealer onderhoud nog steeds de Audi mobiliteit service van kracht..
Ook onderhoud bevriende garagisten in amsterdam garage Sam en Waalwijk de A2 dokter.

Tot heden rijden wij nog steeds vanaf fabriek 0 km de koppelingsplaten en drukgroep, druklager maar die zal vast een keer eraan komen gezien onze km stand richting 4 ton ...
Het is niet een echt rappe wagen, maar in stadsverkeer kun je anderen gek maken hoe strak je de hoek om kunt ,waar velen onbedoeld glijdend op een andere baanvak terecht komen, niet fijn daar ander ook reed...
Op de snelweg kun je redelijk goed meekomen overigens.

Een Audi A2 Fsi 16V met 110 pk is rapper die wij sinds 2020 erbij hebben,met zij specifieke koppel, dan deze 1.4 16 V met slechts 75 pk,.
Met wat gasgeven je wel redelijk mee komt met overige verkeer,. Kwestie van langer in versnelling wat doortrekken tot 4 - 4,3 duizend toeren

Ook extreem hoge olieverbruik zijn vooral bij de benzine motoren helaas vaak aanwezig (de 1.6 fsi versie minder bekend) een probleem bij VAG motoren AUA en BBY beiden de 1.4 benzine versies.
In mijn geval ver er onder wat als normaal olieverbruik genoemd mag worden voor merken Audi en vanwege de inmiddels hoge km stand niet verkeerd zeg maar. verbruik 1 op 16,5 soms 18 is mogelijk bij 100-120 km per uur op snelweg .

Het olie verbruik zou ook vast te maken met zeer vele korte ritten gemaakt waren bij vorige eigenaren vooral de onderhoud staat van de motor en hoe er mee om gegaan was .tijdig en juiste onderhoud ,olie (5w30) of 5w40 bij olie verbruik , filters ,juiste bougies heel belangrijk. Ververs tijdig olie en filter.. Wij een extreme km stand hebben is besloten sinds juli '21 5w50 mobil af te vullen ,bij hogere temperturen of file rijden zomers beter smeerde. En in winter 2021 goed bevallen is en inmuddeks bij Gb 450Kkm beurt weer erin incl filter.
En om 80.000 km benzine filter of eerder ! Vooral als men e10 gebruikt bij de 1.4 bby en aua en weinig km ters maakt zoals stalling langer dan 4 weken.
Deze zijn bij recent verkochte wagens zelfs soms nog steeds niet vervangen ,dus zwarte smurrie vaak in filter...

Ja dat beinvloed de betrouwbaarheid werking brandstof injectie systeem voor elk merk en type wagen...geloof mij maar.

Dus niet met zeer koude motor gaan trappen zeg maar dus vooral niet zonder eerst de motor fatsoenlijk warm te rijden en dan bedoel ik niet wanneer het koelwater warm is maar de temperatuur motor olie op bedrijfstemperatuur (het liefst na half uur rijden op snelweg ) is en dit dus wel afhankelijk van buiten temperatuur natuurlijk ,beter is dit niet al vaak te doen ver boven de 4000 toeren.

Verder is ons motorblok nooit verder open gehaald voor enige kop revisie of reparatie voor lagers ,zuigerveren zover ik weet. ja reiniging Egr klep,de gasklep e.t.c of slijtende onderdelen vervangen ,banden remblokken etc. dempers en in 2019 injectoren reunigrn etc.
Een monteur eens mij erop wees in 2014 dat de koppeling eraan zou komen ,echter waarschijnlijk de monteur niet wist de A2 een eigenaardige koppeling bediening had, dus laat opkomt ja wij nog steeds ermee rondrijden..3/2021

20sept 2021
Update koppeling 1e set vervangen bij stand 432745 km dus vanaf af fabriek 0 km ! Zie audi a2 forum link (letter W weghalen! ) Whttps://www.audi-a2.nl/viewtopic.php?f=14&t=9765&sid=2bef917257ec4a28bb7085d90b3becfa .

dec2021 bij 438000 koelwater thermostaat vervangen,ging te vroeg open wat wil je naar deze km stand,was org audi ,tijdens rijden (buiten temp 10 graden 2021) zakte tempmeter naar 75 graden, bij stilstand 5 minuten liep het weer op naar rond 80 graden ,normaal is 90 graden bij juist werkende thermostaat koelwater ongeacht wij reden of stilstand en dit zeker na minimaal15 minuten gereden te hebben boven 0 graden buiten temp.

Van deze A2 zijn er slechts paar duizend nog rijdend in nederland. Circa 5- 6 duizend met aangevuld met heel wat ingevoerde A2's .
Vele A2's belanden te vroeg op de sloop door schade ,maar ook al te vaak met niet opgeloste motor storingen of gebroken distributie riemen door slecht onderhoud of de vervelende terugdraai acties..
In duitsland zijn vele betrouwbare diesels door eigenaren van de hand gedaan ,ze in vele steden werden geweerd. Ook slooppremie is vaak de reden geweest, wel jammer maar daardoor veel onderdelen voorradig zijn bij sloperijen of op ebay soms veels te prijzig aangeboden. Betaal nooit de voor belachelijke vraagprijzen.. zoek dan elders ,soms sloperijen nl goedkoper.of oem after market goedkoper !.

Gezien inmiddels de Audi A2 een echte semi klassieker is geworden ,is het goed uitkijken bij de aankoop van gebruikte Audi A2.
Inmiddels ze zo geliefd zijn worden soms mij inziens te hoge prijzen voor gevraagd worden door (niet alle) handelaren.. .
check of het wel een s line versie is,door opties te checken of die wel ook werken.

Vooral als deze geen (of onbetrouwbare ) historie meer bij gehouden is , vaak het geval deze niet meer door Audi dealers of erkende garages periodiek onderhouden zijn.
Maar ieder garagemonteur kan de A2 ook goed onderhouden, maar dit hangt ook weer vanaf of de eigenaar wel alles wel laat doen....is altijd de vraag of het tijdig gebeurd is,vooral filters en motorolie .

Maar dit is natuurlijk bij ieder merk het probleem, men niet weet wat men na de koop boven water komt drijven qua storingen ,en die soms al te vaak voor de koop aanwezig waren. Ja sommigen eigenaren met gemak stug blijven doorrijden ondanks het brandende lampje van motor .Ja vele roepen van Ja als is na gekeken top wagen goed onderhouden.. .ja ja blijkbaar letterlijk ze keken er naar naar de auto . Als je pech hebt dus net paar uur na de aankoop de piep en lampjes ziet knipperen...
En dan kan reparaties het zo tot paar duizenden euro's kosten.

Indien u van plan bent een A2 aan te schaffen, laat je niet ompraten of verleiden door te al vriendelijke heren handelaren het liefst neem je iemand mee die vaker sleutelde aan wagens ,om deze wagen tijdens de rit te laten rijden .
Het liefst de ecu uitlezen via obd2 stekker met diagnose apparatuur. ..of te laten beoordelen door middel van een onafhankelijke aankoopkeuring ,maar let wel op door u zelf uitgekozen garagist ...
Maak duidelijke schriftelijke afspraken voor eventuele wat dan de garantie dekt.. Je niet bij reclameren krijgt te horen tja wat wil je met 18 jarige 2e handsie ? terwijl hij de verkopende partij de wagen de hemel in prijsde?

TIP: lees ook artikel https://www.autoweek.nl/autotests/artikel/20-jaar-audi-a2-achtergrond/

Maak tijd afspraak met verkopende partij in de middag en kom onverwacht wat uren of dag eerder binnen wandelen ,je "toevallig" in de buurt was je de wagen met koude motor kunt "beluisteren" bij het starten ,wel direct aanslaat en rustig stationair loopt.. Ja niet met al te veel kabaal kleppen of nokken bij de benzine versies.

Succes met uw zoektocht...maar wie op gemak wat uitzoekt en goed checkt .laat u voorlichten uw eigen vertrouwde garagebedrijf ,u treft vast eens een goed exemplaar. Koop een A2 nooit impulsief en zoek niet vooral op het moment een betrouwbare wagen nodig heeft ..het kan zo in de papieren lopen na miskoop een verwaarloosde afdankertje van ander koopt..

Lid 70 van de audiclub.nl sinds jaren 80.
lezer Audiclub facebook nederland , audi a2 , Audi forum nederland en ook Audi A2 forum.

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Audi A2? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Audi A2
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Audi A2 1.4 Gentry//NIEUWE APK//AIRCO//RIJDT SCHAKELT GOED

    Audi A2 1.4 Gentry//NIEUWE APK//AIRCO//RIJDT SCHAKELT GOED

    • 2000
    • 188.281 km

    € 2.349

    Audi A2 1.4 Airco NAP GEEN APK SCHADE!

    Audi A2 1.4 Airco NAP GEEN APK SCHADE!

    • 2001
    • 180.000 km

    € 999

    Audi A2 1.4

    Audi A2 1.4

    • 2000
    • 136.019 km

    € 2.999

Meer Audi A2 occasions

Lezersreacties (17)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Audi A2 specificaties
  • Audi A2 occasions
  • Audi A2 video's
Advies en informatie
  • Audi A2 tests
  • Audi A2 gebruikersreviews
  • Audi A2 index
PREMIUM
20 jaar Audi A2 - Achtergrond

20 jaar Audi A2 - Achtergrond

Twintig jaar na zijn introductie lokt hij nog altijd tegenstrijdige reacties uit. Maar dat...

Lees meer
 

Audi A2 reviews

  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    2
    • 23 december 2021
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    • 17 maart 2021
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.4 (2005)

    Audi A2 1.4 (2005)

    4
    • 28 februari 2021
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    5
    • 8 april 2020
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    5
    • 3 september 2019
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.4 Pro Line (2004)

    Audi A2 1.4 Pro Line (2004)

    10
    • 3 juni 2019
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.4 Exclusive (2002)

    Audi A2 1.4 Exclusive (2002)

    17
    • 17 december 2018
meer reviews
Occasion dubbeltest Audi A2 vs. Honda Jazz

Occasion dubbeltest Audi A2 vs. Honda Jazz

143

Toen de Audi A2 op de markt kwam was hij zijn tijd behoorlijk ver vooruit en betaalde...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    2
    • 23 december 2021
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    • 17 maart 2021
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.4 (2005)

    Audi A2 1.4 (2005)

    4
    • 28 februari 2021
  • PREMIUM
    20 jaar Audi A2 - Achtergrond

    20 jaar Audi A2 - Achtergrond

    • 29 september 2020
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    Audi A2 1.6 FSI (2004)

    5
    • 8 april 2020
  • Weblogs
    Een nieuwe A2

    Een nieuwe A2

    52
    • 30 maart 2020
  • Gebruikersreview
    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    Audi A2 1.2 TDI 3L (2001)

    5
    • 3 september 2019
Merk
Merk
  • Autotest
    Audi S8 - Eerste rijtest: zo rijdt de 571 sterke vernieuwde topversie

    Audi S8 - Eerste rijtest: zo rijdt de 571...

    22
    • 25 juni 2022
  • Nieuws
    Audi Q5 S edition Competition: aangeklede plug-ins

    Audi Q5 S edition Competition: aangeklede...

    5
    • 21 juni 2022
  • Nieuws
    Extra heftige Audi's RS4 en RS5 op de prijslijst

    Extra heftige Audi's RS4 en RS5 op de prijslijst

    29
    • 20 juni 2022
  • Achtergrond
    Fans verrassen 75 jarige Röhrl met ex-Quattro van de zaak

    Fans verrassen 75 jarige Röhrl met ex-Quattro...

    16
    • 19 juni 2022
  • Gebruikersreview
    Audi A3 Sportback 30 TFSI Advanced edition (2022)

    Audi A3 Sportback 30 TFSI Advanced edition...

    • 18 juni 2022
  • Nieuws
    'Audi spant rechtszaak aan tegen Nio wegens modelnamen'

    'Audi spant rechtszaak aan tegen Nio wegens...

    69
    • 16 juni 2022
  • Nieuws
    Audi stopt oude accu's in Indiase riksja's

    Audi stopt oude accu's in Indiase riksja's

    100
    • 16 juni 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden