
Citroën C5 Tourer 2.0i 16v Exclusive (2008)
Na een anderhalve maand in mijn C5 Tourer Exclusieve 2.0 Benzine te rijden kan ik nu wel iets...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
| Aangemeld sinds | 22 maart 2004 |
|---|---|
| Op forum sinds | 6 juli 2025 |
| Aantal reacties op forum | 0 |
| Aantal reacties op artikelen | 820 |
Na een anderhalve maand in mijn C5 Tourer Exclusieve 2.0 Benzine te rijden kan ik nu wel iets...
13-05-2007 Ik heb deze semi-oldtimer in november 2006 gekocht. En wat is het een leuk autootje,...
Deed me gelijk aan top-gear denken en hun poging tot het maken van een elektrische wagen.(3 maart 2026)
Wat een geld (38500) voor een voor een instapper met een 4 cylinder motor en dan dat dashboard wat lelijk.(15 januari 2026)
Eindelijk weer een merk met een stationwagen, maar het ontwerp spreekt me niet aan.(13 januari 2026)
Pas in de Filipijnen een maand lang de beschikking gehad over een Toyota met 2.8L diesel met automaat...(20 november 2025)
Ben zelf in het bezit van een DS 21 Pallas 1968, het valt me op als ik wel eens bij een georganiseerde...(16 november 2025)
Eerst vier jaar een berline 2.0 SX gereden, daarna een break 2,0 SX 16 klepper. Heb nooit ervoor of...(9 november 2025)
Ja, gewoon gaaf(5 november 2025)
In mijn beleving de laatste echt mooi geproduceerde wagen. (3 juni 2025)
Mijn vader kocht in 1973 een Opel Rekord 17N en dan de absolute basis versie twee deuren, openklappende...(1 juni 2025)
Ik vergeet noot dat toen ik nog op de technische school zat Mevr. Boele (van de gelijknamige scheepswerf)...(17 mei 2025)