AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
PeelBlueDot
Signalement
| Aangemeld sinds | 15 mei 2019 |
|---|---|
| Op forum sinds | 15 mei 2019 |
| Aantal reacties op forum | 0 |
| Aantal reacties op artikelen | 69 |
Laatste reacties op artikelen
Test: de Tesla Model Y Standard rijdt eigenlijk als de 'oude' Model Y
Iets in mij zegt dat je het niet helemaal begrijpt wat Frank zegt.(29 oktober 2025)
Volkswagen ID Cross: hoge broer van elektrische Polo - Vooruitblik
Er zit juist groei in private lease.(19 oktober 2025)
Volkswagen ID Cross: hoge broer van elektrische Polo - Vooruitblik
Dit ukkie mag 1200kg trekken. De grote ID.7 maar 1000…huh.(19 oktober 2025)
Volkswagen ID.7 Tourer 77kWh 286pk Pro Limited Edition (2025)
Tsja, mijn moeder vindt auto’s ook maar niks bijzonders. Trouwens, mijn ene dochter boeit het ook allemaal...(10 oktober 2025)
Nieuwe Volkswagen Passat en Jetta zorgen voor verwarring
Je laatste zin is dan weer jammer.(5 oktober 2025)
Volkswagen ID.7 Tourer 77kWh 286pk Pro Limited Edition (2025)
Nee, jouw Dacia is een beauty!(2 oktober 2025)
Volkswagen ID.7 Tourer 77kWh 286pk Pro Limited Edition (2025)
Dank voor je mooie review! Veel fijne kilometers gewenst!(1 oktober 2025)
Test: BYD Seal 6 DM-i - Deze plug-in hybride is soepel en stil zolang benzinemotor niet aanslaat
Kortom, een Chinees, dus laat maar.(28 september 2025)
Volkswagen grijpt in om tegenvallende vraag elektrische modellen
De ID.7 is inderdaad veeel goedkoper geworden, net onder de 50k tegenwoordig. Dat is echt niet duur...(26 september 2025)
Test: Kia EV4 - Nieuwe elektrische middenklasser is niet doorsnee maar rijdt wel wat afstandelijk
Ehm, de ID.7 heeft ook invallende grepen.(22 september 2025)