
Volvo V70 T4 Nordic+ (2015)
Review opnieuw omdat oude review van eind 2016 niet meer was gekoppeld aan account. Update...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
| Aangemeld sinds | 17 juli 2021 |
|---|---|
| Op forum sinds | 17 juli 2021 |
| Aantal reacties op forum | 5 |
| Aantal reacties op artikelen | 42 |
Ik merk ook dat het echte probleem gevormd wordt door de hulp systemen. Doe maken lui. Ze grijpen vaak...(19 juni 2026)
Net eerste ervaring met import, is heel eenvoudig. Prijzen in buitenland stuk aantrekkelijker, met dank...(12 juni 2026)
444 km met een accu van 89 kW, en dan snelladen met max 150 kW? Geen wonder dat dit niet verkoopt.(12 juni 2026)
Dat kleinere tweede scherm ziet er echt niet uit. En dan ook nog die afgesneden hoeken. Wat is de Polestar...(6 juni 2026)
Tja, 190 km/h willen rijden 😢(23 mei 2026)
Mooie verbetering. Ben wel benieuwd hoe het met de audio is. Die was slecht, is dat al verbeterd of...(15 april 2026)
Inderdaad, fijn als je nog wat meer kunt vertellen over verschillen met model Y.(22 maart 2026)
Dan is de afschrijving van een Y niet erg hoog. Die zitten na zelfde periode ook op zo'n 34 k, maar...(6 februari 2026)
Volvo heeft met de nieuwe ex60 alvast het alternatief ontworpen.(3 februari 2026)
Bijzondere auto, zag laatst zo'n zelfde duotone in Bennebroek. Ik zou daar toch van afzien. En jammer...(27 januari 2026)
Weet iemand al hoe de kwaliteit van het Bose systeem is? Ik wil dat eens goed gaan testen. Waarbij de...(17 augustus 2021)
Weet iemand al hoe de kwaliteit van het Bose systeem is? Ik wil dat eens goed gaan testen. Waarbij de...(17 augustus 2021)
Ik ben ook benieuwd naar je vergelijking van de S met de 3. En ook of dat met een open dak of een vast...(23 augustus 2021)
Heb je ook gekeken naar de Hyundai Ioniq 5? Die zou door de opzet ook flinke ruimte moeten hebben voor...(25 augustus 2021)
Echt, kun je met 1,90 achterin een M3 zitten? Dat vind ik wel heel verrassend. In de S vond ik de beenruimte...(17 augustus 2021)
Heb je dan ook achterin proef gezeten bij je collega? ;) Jazeker! Ik pas met mijn 190cm net op de achterbank,...(17 augustus 2021)
Op autoblog staat ook een goed filmpje over model S aanschaf als occasion. Voor mij is de S vandaag...(8 augustus 2021)
Geen V70 overwogen? Voor als je echte kwaliteit wil. Ik zou er zeker eens mee rijden, dan ervaar je...(29 oktober 2022)
Ik zit met precies hetzelfde dilemma. Met sepp en huidige korting kan het verschil best groot worden....(1 oktober 2024)
Een V70? Vind ik al jaren een heerlijke gezinswagen. Mijn kinderen zijn uitgevlogen, dus die van mij...(22 november 2023)