vettebak

Signalement

Aangemeld sinds13 mei 2007
Op forum sinds4 april 2008
Aantal reacties op forum6
Aantal reacties op artikelen2.012

Laatste reacties op artikelen

‘BYD Great Tang komt naar Europa’

En steeds minder verkopen door de opmars van Chinese luxe modellen.(20 juni 2026)

‘EU bereidt importheffing voor Chinese PHEV’s voor’

Mee eens. Ik heb geen idee van het verleden, maar toen de Japanners en Zuid Koreanen kwamen werd zoiets...(19 juni 2026)

‘BYD Great Tang komt naar Europa’

De vorige Tang woog 2600kg. Gaat deze dan de 3000kg passeren?(19 juni 2026)

De Volkswagen ID3 Neo GTI kijkt heel goed naar de ID Polo GTI

Dan zou de prijs van de auto €33.674 worden. We zullen zien. Ik denk dat ze daar overheen gaan. EDIT:...(18 juni 2026)

Peugeot e-208 GTi: elektrische hot hatch kost €149 per pk!

Precies, mijn oranje tank kost 115 euro per pk, maar ik denk dat die GTI de leukere auto is om te rijden.(18 juni 2026)

Albert (45) kocht een gebruikte Mitsubishi Outlander PHEV: 'Opladen? Dat doe ik nooit'

Dus 150 - 200 kg mee zeulen voor piet snot. Zonde. Had dan een ander model Mitsubishi gekocht waar geen...(16 juni 2026)

Exclusief: de Lucid Cosmos, concurrent voor de Tesla Model Y

[quote]Wij mikken in Europa op een vanafprijs van zo'n €55.000[/quote] Hangt een beetje af wat voor...(16 juni 2026)

'Tesla gaf misleidende informatie aan RDW voor goedkeuring FSD'

Voor wie z'n frustraties kwijt wil, Musk staat in Madame Tussauds :}(16 juni 2026)

Dit is de elektrische Volkswagen ID Cross!

Beetje veilig design, 13 in een dozijn zeg maar. Met een Renault 4 kleurtje om het wat op te spicen....(16 juni 2026)

Laatste posts op forum

Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

Wat word ik blij van dit topic. Zoveel merken en kleuren. Doet me goed (y):giggle:(16 juni 2025)

Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Allebei bedankt. (y) Dit was nou net een nieuws item waar ik op wilde reageren.(5 juli 2025)

Geef je mening zodat we AutoWeek kunnen blijven verbeteren

Geen idee of dit gelezen wordt, maar bij een artikel van gisteren is niet meer te reageren. Er ontstaat...(4 juli 2025)

Ik was blij dat ik van deze auto af was…

Fiat Tipo 1.4 SX i.e. uit 1992, gekocht in 1998 De auto heb ik 2 jaar gehad en de winter maanden waren...(30 september 2025)

10.000 budget advies nodig

@Robin 5907007 Ik neem aan dat je al op gaspedaal bent geweest. Jij weet wat voor soort carrosserie...(21 mei 2025)

XPeng G6 | facelift 2026

Ik heb er 20 september in gereden. Het sturen was veel beter dan mijn G6. Zwaarder en director vond...(30 september 2025)