AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Opel Insignia wederom gesnapt
Nieuwe Insignia slankt af
33
Onze spionagefotograaf heeft de nieuwe Opel Insignia weer betrapt tijdens testwerk. Net als zijn kleinere broer verwachten we dat ook de Insignia op dieet zal gaan.
De Insignia staat stiekem alweer sinds 2008 in de Nederlandse prijslijsten en na een facelift in 2013 is de tijd rijp voor een nieuwe generatie. Het testwerk voor de nieuwe D-segmenter is inmiddels in volle gang en vandaag heeft onze spionagefotograaf hem wederom voor de lens weten te krijgen.
Het lijkt erop dat de nieuwe Insignia langer wordt dan de huidige generatie. De daklijn doet opnieuw enigszins aan die van een coupé denken
De tweede Insignia krijgt het E2XX-platform als basis, iets dat naast voor meer interieurruimte zal zorgen voor een gewichtsverlies van tot zo'n 200 kilo. In de eerste helft van volgend jaar verwachten we de nieuwe Insignia op de Nederlandse markt.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Op Zoek Naar
Lekker veel auto voor €10.000: dikke middenklasser van Kia of liever een Opel of Peugeot?
Praktijkverbruik
Praktijkverbruik Opel Insignia: Zwaargewicht met dito verbruik?
Nieuws
Opel Insignia leeft voorlopig nog voort
Nieuws
Opel Insignia Grand Sport GSI Edition Bitter – In het Wild
Praktijkervaring