10.000e Mitsubishi Outlander PHEV afgeleverd
Om dat aantal van 10.000 PHEV's te bereiken, waren slechts vier maanden nodig. Eind 2013 ontstond er een enorme run op de plug-inhybride-SUV, omdat er hier voor zakelijke rijders enorm veel voordeel te behalen viel dankzij de subsidiepot van de overheid. Vooral het feit dat je geen wegenbelasting en bijtelling hoeft te betalen voor deze forse semi-elektrische SUV, trok veel volk richting Mitsubishi-dealer.
Het bijtellingspercentage van 0 procent bestaat sinds 1 januari 2014 niet meer; je betaalt als zakelijk rijder nu 7 procent voor de PHEV. Nog altijd niet veel, maar het animo voor de hybride Outlander is sindsdien wel iets afgenomen. Niettemin hoor je Mitsubishi waarschijnlijk nog steeds niet klagen; in de eerste drie maanden van 2014 werden er toch nog ruim 1.500 geregistreerd. Ter vergelijking: van collega-plug-ins Opel Ampera en Chevrolet Volt werden er in het eerste kwartaal van 2014 respectievelijk 8 en 0 (nul!) verkocht …
PRIVATE LEASE Mitsubishi Outlander
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV*LEDER*SCHUIFDAK*TREKHAAK*CAMERA
- 2015
- 144.592 km

Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Executive Edition | Stoelverwarming | Achteruitrijcamera | Keyless Entry | Navigatie | Cruise Control | DAB-Radio | Trekhaak |
- 2016
- 182.910 km

Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense | NAVIGATIE | CAMERA | STOELVERWARMING
- 2020
- 28.939 km
Lees ook

Ook deze Nissan is een Mitsubishi: nieuwe Nissan Rogue Plug-in Hybrid

De Mitsubishi Outlander PHEV is nu al goedkoper dan eerst – Back to Basics

Praktijkervaring Mitsubishi Outlander PHEV: Na 12 jaar revanche

Opvolger plug-in pionier tegen populairste PHEV van nu: Mitsubishi Outlander PHEV vs. Skoda Kodiaq

