
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FIESTA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 5 maanden oud. In september 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.044 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 196 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De FIESTA is 324 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | FORD | 
| Model | FIESTA | 
| Kleur | zwart | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 1.152 | 
| Nieuwprijs | € 20.044 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 12 mei 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 13 september 2019 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 11 december 2024 | 
| APK melddatum | 6 september 2024 | 
| APK vervaldatum | 6 september 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 3 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | M1JE | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 998 cc | 
| Max. vermogen | 92 kW / 125 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 74 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,3 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.024 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.555 kg | 
| Voorasdruk | 850 kg | 
| Achterasdruk | 785 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 900 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 560 kg | 
| Lengte | 3.982 mm | 
| Breedte | 1.722 mm | 
| Hoogte | 1.495 mm | 
| Wielbasis | 2.490 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R15 Prijzen | 
| Topsnelheid | 196 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s | 
| Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk | 
| Maximum koppel | 200 Nm | 
| Draaicirkel | 10,2 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 295 - 979 l | 
| Inhoud brandstoftank | 42 l | 
| Segment | B | 
Niet alleen het praktische, compacte formaat maakt de Ford Fiesta populair. Zijn rijeigenschappen zijn misschien nog wel een belangrijkere reden voor zijn succes. De Fiesta rijdt erg leuk en dynamisch - het is dan ook een van de best sturende auto’s in het B-segment. Niet zo gek dus dat deze zesde generatie zo geliefd is.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



