
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FIESTA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.400 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 80 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 183 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De FIESTA is 88 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Oeffelt met een kilometerstand van 116.689 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FIESTA |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.218 |
| Nieuwprijs | € 18.400 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 12 januari 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 2 augustus 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 29 juli 2025 |
| APK melddatum | 29 augustus 2023 |
| APK vervaldatum | 15 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | P4JD |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 59 kW / 80 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 954 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.530 kg |
| Voorasdruk | 850 kg |
| Achterasdruk | 785 kg |
| Aanhangermassa geremd | 650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 525 kg |
| Lengte | 3.982 mm |
| Breedte | 1.722 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.490 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 183 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
| Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
| Maximum koppel | 170 Nm |
| Draaicirkel | 10,1 m |
| Kogeldruk | 65 kg |
| Dakbelasting | 50 kg |
| Inhoud bagageruimte | 303 - 984 l |
| Inhoud brandstoftank | 42 l |
| Segment | B |
In 2017 lanceerde de zevende generatie Fiesta. Dit is tevens de laatste versie van de populaire modelreeks van Ford. Hij rijdt zoals we dat van een Fiesta verwachten: dynamisch en sportief. Daarmee blijft het een van de best sturende auto’s uit het B-segment. En dat maakte ook deze laatste generatie een succes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




