- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 518D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 2 maanden oud. In juli 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 69.648 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 209 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 518D is 185 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 182 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ede met een kilometerstand van 317.105 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 518D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.322 |
Nieuwprijs | € 69.648 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 18 maart 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 juli 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 december 2024 |
APK melddatum | 17 december 2024 |
APK vervaldatum | 17 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B47D20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 118 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.13 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.705 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.380 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.420 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 209 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.