
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 5 maanden oud. In augustus 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.054 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De FORD heeft een topsnelheid van 191 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De FOCUS is 59 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 208 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Bunde met een kilometerstand van 189.614 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 2.614 |
| Nieuwprijs | € 37.054 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 22 mei 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 2 augustus 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 27 augustus 2025 |
| APK melddatum | 6 mei 2025 |
| APK vervaldatum | 22 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | XWDD |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1499 cc |
| Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Geluidsniveau stationair | 69 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.288 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
| Voorasdruk | 990 kg |
| Achterasdruk | 990 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 690 kg |
| Lengte | 4.689 mm |
| Breedte | 1.823 mm |
| Hoogte | 1.510 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 191 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


