- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.399 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 102 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,3 l/100 km. De 208 is 17 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 348 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Joure met een kilometerstand van 88.030 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.761 |
Nieuwprijs | € 20.399 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 3 juli 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 juli 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 april 2025 |
APK melddatum | 29 april 2025 |
APK vervaldatum | 29 april 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | YH01 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 75 kW / 102 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 87 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,72 mg/km |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.055 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.655 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 860 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.150 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 3.973 mm |
Breedte | 1.739 mm |
Hoogte | 1.471 mm |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 188 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 75 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Inhoud bagageruimte | 352 - 1163 l |
Inhoud brandstoftank | 41 l |
Segment | B |
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.