- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check XX-927-K
PORSCHE PANAMERA 4 E-HYBRID | 2018
Deze PORSCHE PANAMERA 4 E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar oud. In april 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 141.464 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 330 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 278 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,6 l/100 km. De PANAMERA 4 E-HYBRID is 61 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 177 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Bennekom met een kilometerstand van 159.433 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PORSCHE |
Model | PANAMERA 4 E-HYBRID |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 3.840 |
Nieuwprijs | € 141.464 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Porsche Panamera GTS 4.0 V8 Bi-Turbo - Matrix - Sport Chrono
- 2019
- 103.194 km

Porsche Panamera 4.0 Turbo 550 pk Sport-Chrono / Lucht-Vering/ Achteras-Sturing/ Pano-Dak/ Keyless/ Carbon/ 360-Camera/ Matrix-Led/ Adap.Cruise/ Bose-Sound/ 21'' LMV
- 2017
- 133.918 km

Porsche Panamera 2.9 4S NL-Auto I NAP I Panoramadak I Bose I Adaptieve Cruise I Stoelkoeling I 360 Camera I Leder I Memory I Led
- 2017
- 135.160 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 augustus 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 april 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 juli 2025 |
APK melddatum | 26 februari 2024 |
APK vervaldatum | 26 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 7 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | DGP |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2894 cc |
Max. vermogen | 243 kW / 330 pk |
Continue vermogen | 70 kW |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.165 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.810 kg |
Voorasdruk | 1.300 kg |
Achterasdruk | 1.580 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 5.053 mm |
Breedte | 1.950 mm |
Hoogte | 1.433 mm |
Wielbasis | 2.950 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/40R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 278 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,6 s |
Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk |
Maximum koppel | 700 Nm |
Draaicirkel | 11,9 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 405 - 1215 l |
Inhoud brandstoftank | 80 l |
Segment | F |
Porsche Panamera GTS - Eerste rijtest
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PORSCHE

XX-927-K
Porsche Panamera
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.