- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA GTC is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 3 maanden oud. In maart 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.798 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 170 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De OPEL heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De ASTRA GTC is 87 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 269 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 181.474 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | OPEL |
Model | ASTRA GTC |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 6 versnellingen |
BPM | € 5.900 |
Nieuwprijs | € 34.798 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 10 maart 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 maart 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 maart 2025 |
APK melddatum | 14 maart 2025 |
APK vervaldatum | 20 maart 2026 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | A16XHT |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 125 kW / 170 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 158 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | D |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.403 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Voorasdruk | 1.120 kg |
Achterasdruk | 930 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 730 kg |
Lengte | 4.466 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.489 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/50R18 Prijzen |
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 125 kW / 170 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 380 - 1165 l |
Inhoud brandstoftank | 56 l |
Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.