
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 11 maanden oud. In augustus 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.929 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 170 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 288 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Maren-Kessel met een kilometerstand van 150.958 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA SPORTS TOURER |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 3.209 |
| Nieuwprijs | € 28.929 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 16 november 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 augustus 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 mei 2025 |
| APK melddatum | 26 augustus 2025 |
| APK vervaldatum | 26 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B16DTL |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 97 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.403 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.100 kg |
| Voorasdruk | 1.115 kg |
| Achterasdruk | 1.020 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 730 kg |
| Lengte | 4.698 mm |
| Breedte | 1.814 mm |
| Hoogte | 1.535 mm |
| Wielbasis | 2.690 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 184 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,0 s |
| Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


