
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320D XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 2 maanden oud. In augustus 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.623 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 222 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km. De 320D XDRIVE is 355 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 42 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320D XDRIVE |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 7.211 |
| Nieuwprijs | € 62.623 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 augustus 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 augustus 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 9 november 2024 |
| APK melddatum | 12 december 2024 |
| APK vervaldatum | 12 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.560 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.160 kg |
| Voorasdruk | 975 kg |
| Achterasdruk | 1.230 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.624 mm |
| Breedte | 1.811 mm |
| Hoogte | 1.434 mm |
| Wielbasis | 2.810 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 222 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,7 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 495 - 1500 l |
| Inhoud brandstoftank | 57 l |
| Segment | D |
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



