
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA GTC is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 7 maanden oud. In oktober 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.449 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 280 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,1 l/100 km. De ASTRA GTC is 57 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 79 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zaandam met een kilometerstand van 164.044 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | OPEL | 
| Model | ASTRA GTC | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 2 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 12.746 | 
| Nieuwprijs | € 45.449 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 11 maart 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 12 oktober 2019 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2025 | 
| APK melddatum | 22 november 2024 | 
| APK vervaldatum | 19 januari 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | A20NFT | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1998 cc | 
| Max. vermogen | 206 kW / 280 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 83 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 75 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,8 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,5 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,1 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 189 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.450 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.040 kg | 
| Voorasdruk | 1.140 kg | 
| Achterasdruk | 930 kg | 
| Lengte | 4.466 mm | 
| Breedte | 1.840 mm | 
| Hoogte | 1.489 mm | 
| Wielbasis | 2.700 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 245/40R19 Prijzen | 
| Topsnelheid | 250 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,0 s | 
| Maximum vermogen | 206 kW / 280 pk | 
| Maximum koppel | 400 Nm | 
| Draaicirkel | 10,9 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 380 - 1165 l | 
| Inhoud brandstoftank | 56 l | 
| Segment | C | 
We kennen de zesde generatie Opel Astra sinds 2021. Dit model, ook wel bekend als de Astra L, is de eerste van zijn reeks die afkomstig is van Stellantis. Voor het eerst zien we nu ook hybride- en volledig elektrische varianten van de Opel Astra de fabriek uit rollen. De nieuwste Astra heeft verschillende retro aspecten in zijn design, zoals een op de Opel Manta geïnspireerde neus.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


