- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check X-822-VP
RENAULT CLIO | 2013
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 11 maanden oud. In maart 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.639 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 73 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 167 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De CLIO is 50 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 272 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Honselersdijk met een kilometerstand van 112.146 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 294 |
Nieuwprijs | € 23.639 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 juni 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 maart 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 april 2025 |
APK melddatum | 21 februari 2025 |
APK vervaldatum | 21 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | D4F D7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1149 cc |
Max. vermogen | 54 kW / 73 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 127 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.005 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.610 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 885 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 550 kg |
Lengte | 4.267 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.445 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 167 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,4 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 105 Nm |
Draaicirkel | 10,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

X-822-VP
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.