
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 5 maanden oud. In januari 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.542 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De 320I is 70 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 550 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Maarssen met een kilometerstand van 78.424 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320I |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.076 |
| Nieuwprijs | € 58.542 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 april 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 18 januari 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 augustus 2025 |
| APK melddatum | 25 april 2025 |
| APK vervaldatum | 28 april 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B48B20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 86 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 130 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 153 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.545 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.135 kg |
| Voorasdruk | 975 kg |
| Achterasdruk | 1.260 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.709 mm |
| Breedte | 1.827 mm |
| Hoogte | 1.440 mm |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1510 l |
| Inhoud brandstoftank | 59 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




