
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze AUDI A4 LIMOUSINE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 5 maanden oud. In november 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.925 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De AUDI heeft een topsnelheid van 241 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De A4 LIMOUSINE is 36 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 134 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 75.302 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | AUDI |
| Model | A4 LIMOUSINE |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 5.805 |
| Nieuwprijs | € 50.925 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 16 juli 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 13 november 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 november 2025 |
| APK melddatum | 30 april 2024 |
| APK vervaldatum | 30 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DLV |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1984 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 1 kW |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 132 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 151 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.430 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.040 kg |
| Voorasdruk | 1.065 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.871 mm |
| Breedte | 1.847 mm |
| Hoogte | 1.429 mm |
| Wielbasis | 2.830 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 241 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 320 Nm |
| Draaicirkel | 11,6 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 90 kg |
| Inhoud bagageruimte | 480 - 965 l |
| Inhoud brandstoftank | 54 l |
| Segment | D |
Hoewel de premium middenklasse onder druk staat van de toenemende populariteit van SUV’s, blijft de Audi A4 een solide keuze. Zijn goede rijeigenschappen, comfort en vele opties maken hem nog altijd een gewild model. Audi bood deze vijfde generatie maar liefst negen jaar aan en je vindt nog steeds een hoop A4’s tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



