
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 4 maanden oud. In november 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 67.554 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h De 320D is 765 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Tilburg met een kilometerstand van 199.688 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.919 |
| Nieuwprijs | € 67.554 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 21 juli 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 13 november 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 november 2023 |
| APK melddatum | 25 november 2024 |
| APK vervaldatum | 25 november 2025 |
| Parallel import | ja |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 132 g/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.605 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.225 kg |
| Voorasdruk | 1.025 kg |
| Achterasdruk | 1.290 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.709 mm |
| Breedte | 1.827 mm |
| Hoogte | 1.440 mm |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,1 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1510 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



