
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 9 maanden oud. In januari 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.981 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De CLIO is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 254 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Everdingen met een kilometerstand van 123.280 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 421 |
| Nieuwprijs | € 19.981 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 16 maart 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 26 januari 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 8 december 2025 |
| APK melddatum | 29 augustus 2024 |
| APK vervaldatum | 29 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B4D H4 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 118 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.003 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.575 kg |
| Voorasdruk | 820 kg |
| Achterasdruk | 891 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 550 kg |
| Lengte | 4.047 mm |
| Breedte | 1.728 mm |
| Hoogte | 1.457 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 187 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
| Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
| Maximum koppel | 160 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 63 kg |
| Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
| Inhoud brandstoftank | 32 l |
| Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




