
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 5 maanden oud. In oktober 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.996 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De CLIO is 89 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 556 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 83.439 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 558 |
| Nieuwprijs | € 20.996 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 5 mei 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 25 oktober 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 28 juli 2025 |
| APK melddatum | 7 april 2025 |
| APK vervaldatum | 5 mei 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H4D E4 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 111 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 118 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.057 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.609 kg |
| Voorasdruk | 850 kg |
| Achterasdruk | 891 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 575 kg |
| Lengte | 4.047 mm |
| Breedte | 1.728 mm |
| Hoogte | 1.457 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
| Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
| Maximum koppel | 160 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 63 kg |
| Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
| Inhoud brandstoftank | 42 l |
| Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




