- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TX-812-N
PEUGEOT 308 | 2014
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 10 maanden oud. In maart 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.000 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 116 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 194 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,2 l/100 km. De 308 is 2.286 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 30 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 924 |
Nieuwprijs | € 28.000 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI Blue Lease Executive|Navi|Pano|Cruise|PDC|Airco|
- 2015
- 278.753 km

Peugeot 308 SW 1.6 BLUEHDI 120PK BLUE LEASE PACK / NAVI / LEDER / CLIMA / LED / PDC / 16" LMV / PARELMOER / NIEUWSTAAT !!
- 2015
- 66.065 km

Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDI Executive !! Pano + prijs incl. BTW / VAT !!
- 2014
- 218.157 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 juli 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 maart 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 maart 2019 |
APK melddatum | 22 mei 2024 |
APK vervaldatum | 9 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. v. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | BH01 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 85 kW / 116 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 85 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.275 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.870 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 980 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 680 kg |
Lengte | 4.585 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.470 mm |
Wielbasis | 2.730 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 194 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 300 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 610 - 1660 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 308 SW Active 1.6 BlueHDi 12014 - 15DH5STA
- 308 SW Allure 1.6 BlueHDi 12014 - 17DH5STA
- 308 SW Blue Lease 1.6 BlueHDi 12014 - 17DH5STA
- 308 SW Blue Lease Executive 1.6 BlueHDi 12014 - 17DH5STA
- 308 SW Access 1.6 BlueHDi 12014 - 15DH5STA
Koopadvies
- +Comfortabel
- +Ruime kofferbak
- +Directe besturing
- -Krap op de achterbank
- -Weke achtervering sw
- -Traag touchscreen
De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 1.6 HDi – Skoda Octavia 1.6 TDI - Occasiontest
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

TX-812-N
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.