- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TX-227-D
BMW 535I XDRIVE | 2015
Deze BMW 535I XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 4 maanden oud. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 102.471 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 306 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,3 l/100 km. De 535I XDRIVE is 724 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 149 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 146.564 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 535I XDRIVE |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 14.441 |
Nieuwprijs | € 102.471 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 februari 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 november 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 juli 2023 |
APK melddatum | 27 november 2024 |
APK vervaldatum | 27 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N55B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2979 cc |
Max. vermogen | 225 kW / 306 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 193 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.840 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.505 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,7 s |
Maximum vermogen | 225 kW / 306 pk |
Maximum koppel | 400 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TX-227-D
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.