- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 7 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 46.699 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 262 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,5 l/100 km. De 308 is 282 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 507 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 162.384 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 9.387 |
Nieuwprijs | € 46.699 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 november 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 november 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 september 2024 |
APK melddatum | 24 september 2024 |
APK vervaldatum | 19 november 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5G08 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 193 kW / 262 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 148 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 169 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,28 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.290 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.790 kg |
Voorasdruk | 1.020 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,0 s |
Maximum vermogen | 184 kW / 250 pk |
Maximum koppel | 330 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.