Hyundai Kona 1.0T Essence | Achteruit camera | Cruise Control | Climate Controle
- 2018
- 13.359km
- Benzine
- 88kW (120pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI KONA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 1 maanden oud. In maart 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.941 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 177 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 205 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De KONA is 28 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 147 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Dordrecht met een kilometerstand van 95.205 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | KONA |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.370 |
Nieuwprijs | € 40.941 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 27 april 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 maart 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 mei 2025 |
APK melddatum | 16 november 2023 |
APK vervaldatum | 16 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4FJ |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1591 cc |
Max. vermogen | 130 kW / 177 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 153 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.377 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
Voorasdruk | 1.030 kg |
Achterasdruk | 1.055 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Lengte | 4.165 mm |
Breedte | 1.800 mm |
Hoogte | 1.565 mm |
Wielbasis | 2.600 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 205 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 130 kW / 177 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 361 - 1143 l |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Segment | L |
Vrij ruim vanbinnen maar niet al te groot vanbuiten: B-segment SUV's werden de afgelopen jaren erg populair en dat is niet zo gek. Veel bestuurders kozen voor de Hyundai Kona, die in al die jaren een fijne en betrouwbare metgezel bleek te zijn. Zijn hoge instap en hybride en elektrische opties maken de Kona een geliefde keuze. Je komt deze eerste generatie nu ook regelmatig tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.