- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TH-787-P
BMW 535D XDRIVE | 2014
Deze BMW 535D XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 6 maanden oud. In augustus 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 106.137 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 313 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De 535D XDRIVE is 481 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 135 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 535D XDRIVE |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 7.465 |
Nieuwprijs | € 106.137 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 520d High Executive | M-PAKKET | PANO | ACC | HUD | KEYLESS | 360 CAM |
- 2017
- 152.523 km

BMW 5-serie Touring 520d High Executive | Leder | Stoel verwarming |
- 2013
- 294.629 km

BMW 5-serie Touring 520d High Executive AUTOMAAT PANO AIRCO NAVI CRUISE BLUETOOTH HEAD UP DISPLAY LEER TREKHAAK VELGEN NIEUWSTAAT
- 2017
- 176.765 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 november 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 augustus 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 februari 2024 |
APK melddatum | 24 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 30 oktober 2025 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N57D30B |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 230 kW / 313 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 164 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.925 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.550 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.420 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,3 s |
Maximum vermogen | 230 kW / 313 pk |
Maximum koppel | 630 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TH-787-P
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.