
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 10 maanden oud. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.377 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 169 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 253 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Limmen met een kilometerstand van 160.420 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | OPEL | 
| Model | ASTRA SPORTS TOURER | 
| Kleur | wit | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 5 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | handmatig | 
| BPM | € 3.610 | 
| Nieuwprijs | € 27.377 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 22 december 2014 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 14 november 2018 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 15 mei 2025 | 
| APK melddatum | 26 juni 2025 | 
| APK vervaldatum | 12 juli 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | A14NET | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1364 cc | 
| Max. vermogen | 103 kW / 140 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 77 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,4 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 136 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.371 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.040 kg | 
| Voorasdruk | 1.060 kg | 
| Achterasdruk | 1.020 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 710 kg | 
| Lengte | 4.698 mm | 
| Breedte | 1.814 mm | 
| Hoogte | 1.535 mm | 
| Wielbasis | 2.690 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 200 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s | 
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk | 
| Maximum koppel | 200 Nm | 
| Draaicirkel | 11,5 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l | 
| Inhoud brandstoftank | 56 l | 
| Segment | C | 
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.



