- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TG-389-H
BMW X REIHE | 2010
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. In juli 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.239 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 177 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 213 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De X REIHE is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 358 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Tilburg met een kilometerstand van 210.094 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X REIHE |
Kleur | bruin |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 14.049 |
Nieuwprijs | € 58.239 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 8 maart 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 juni 2025 |
APK melddatum | 11 juni 2025 |
APK vervaldatum | 11 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 130 kW / 177 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 164 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Energielabel | E |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.560 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.145 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.165 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 213 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
Maximum vermogen | 130 kW / 177 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Audi Q3 vs BMW X1
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TG-389-H
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.