- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check TD-574-H
BMW 528I | 2015
Deze BMW 528I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 3 maanden oud. In juli 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 90.120 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 245 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 247 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De 528I is 2.513 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 29 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 528I |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.662 |
Nieuwprijs | € 90.120 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 540i xDrive High Executive 18 INCH M PAKKET LEDER CRUISE HEAD UP
- 2017
- 141.962 km

BMW 5-serie Touring 520i High Executive Luxury Edition | Panoramadak | Comfort Stoelen | M-Sport Stuurwiel
- 2017
- 108.599 km

BMW 5-serie Touring 520i Automaat, High Executive, M-pakket, Panodak, Trekhaak
- 2013
- 174.619 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 februari 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 juli 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 juli 2018 |
APK melddatum | 24 juni 2024 |
APK vervaldatum | 3 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 180 kW / 245 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 154 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.710 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.375 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 247 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,5 s |
Maximum vermogen | 180 kW / 245 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

TD-574-H
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.