
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PORSCHE CAYENNE E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 138.722 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 253 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,2 l/100 km. De CAYENNE E-HYBRID is 80 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 182 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 114.685 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PORSCHE |
| Model | CAYENNE E-HYBRID |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 8.668 |
| Nieuwprijs | € 138.722 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 31 augustus 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 31 augustus 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 6 augustus 2025 |
| APK melddatum | 24 april 2024 |
| APK vervaldatum | 26 april 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 4 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DCB |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2995 cc |
| Max. vermogen | 250 kW / 340 pk |
| Continue vermogen | 60 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 72 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro Z |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | A |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 2.270 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.030 kg |
| Voorasdruk | 1.475 kg |
| Achterasdruk | 1.620 kg |
| Aanhangermassa geremd | 3.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.929 mm |
| Breedte | 1.983 mm |
| Hoogte | 1.702 mm |
| Wielbasis | 2.900 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 275/50R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 253 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
| Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk |
| Maximum koppel | 700 Nm |
| Draaicirkel | 12,1 m |
| Kogeldruk | 140 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 645 - 1610 l |
| Inhoud brandstoftank | 75 l |
| Segment | M |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



