- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check T-133-NJ
PEUGEOT 308 | 2023
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 1 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 43.340 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 308 is 67 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 758 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Harderwijk met een kilometerstand van 127.855 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 598 |
Nieuwprijs | € 43.340 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 SW 1.2 Hybrid 145 e-DCS6 GT | Uit voorraad leverbaar! | 360° Camera | Matrix LED | Adaptive Cruise Control | Keyless Entry & Start | 18'' 'KAMAKURA'
- 2025
- 1 km

Peugeot 308 SW 1.2 PureTech Allure | Navigatie | Climate & Adaptive Cruise Control | Parkeersensoren + Camera v+a | AppleCarplay/AndroidAuto|
- 2024
- 3.582 km
![Peugeot 308 SW 1.2 PureTech Active [ Navi Trekhaak Climate ]](https://cdn.autotrack.nl/cdn-cgi/image/width=320/57679874/0-fedd3f897975383a02d0765ec4bcc63b.jpg)
Peugeot 308 SW 1.2 PureTech Active [ Navi Trekhaak Climate ]
- 2021
- 151.648 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 juli 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 juli 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 juli 2027 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Geluidsniveau stationair | 74 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 67 km |
Actieradius elektrisch stad | 76 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 141 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 23 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,42 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.634 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.170 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.450 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.635 mm |
Breedte | 1.850 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.730 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 133 kW / 180 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 548 - 1574 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Comfort
- +Hybride en elektrische opties
- +Ruimte
- -Korte stoelzittingen
- -Problemen infotainment
- -Besturing niet communicatief
De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 SW vs. Skoda Octavia Combi - Vergelijkende...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

T-133-NJ
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.