
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 16 jaar en 9 maanden oud. In april 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.965 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De POLO is 1.986 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Surhuisterveen met een kilometerstand van 204.433 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | oranje |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.108 |
| Nieuwprijs | € 21.965 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 23 januari 2009 |
| Datum eerste registratie Nederland | 20 april 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 17 mei 2020 |
| APK melddatum | 9 april 2024 |
| APK vervaldatum | 1 mei 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | BTS |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 159 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.006 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.590 kg |
| Voorasdruk | 840 kg |
| Achterasdruk | 800 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 550 kg |
| Lengte | 4.012 mm |
| Breedte | 1.650 mm |
| Hoogte | 1.482 mm |
| Wielbasis | 2.450 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 192 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
| Maximum vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Maximum koppel | 153 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 270 - 1030 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
De vierde generatie Volkswagen Polo werd nieuw geleverd van 2001 tot 2009. Dat is al een hele poos geleden, maar we zien dit model nog steeds veel op de weg. Dat is niet voor niets: hij rijdt fijn en is met veel opties en motorisaties geleverd. Daardoor is er voor iedereen wel een geschikte Polo te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



