Peugeot 3008 Hybrid4 (2014)
41Peugeot moet de nodige moeite doen om met de 3008 Hybrid4 bij te blijven in de bijtellingsoorlog....
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 2 maanden oud. In januari 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.964 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 181 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De 3008 is 188 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Utrecht met een kilometerstand van 261.915 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 3008 |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.366 |
Nieuwprijs | € 31.964 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 21 juli 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 januari 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 maart 2025 |
APK melddatum | 3 september 2024 |
APK vervaldatum | 4 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. by schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | BH01 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 112 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.445 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.040 kg |
Voorasdruk | 1.100 kg |
Achterasdruk | 1.050 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.365 mm |
Breedte | 1.837 mm |
Hoogte | 1.635 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Topsnelheid | 181 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,5 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 300 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 432 - 1241 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | J |
Met de introductie van de eerste generatie 3008 zette Peugeot in 2009 een opvallende en praktische cross-over op de kaart. Door het combineren van kenmerken van zowel een SUV als een MPV ontstond een model dat inspeelt op de wens naar ruimte en comfort in een moderne vormgeving. Vooral gezinnen en zakelijke rijders waarderen deze veelzijdige Peugeot.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.