- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 3 maanden oud. In mei 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.748 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 95 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De POLO is 19 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 260 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Geesteren met een kilometerstand van 47.198 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.494 |
Nieuwprijs | € 21.748 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 25 mei 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 augustus 2025 |
APK melddatum | 24 april 2024 |
APK vervaldatum | 25 mei 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CHZ |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 70 kW / 95 pk |
Geluidsniveau stationair | 70 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 101 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.045 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.610 kg |
Voorasdruk | 860 kg |
Achterasdruk | 800 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 4.169 mm |
Breedte | 1.751 mm |
Hoogte | 1.461 mm |
Wielbasis | 2.550 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
Maximum vermogen | 70 kW / 95 pk |
Maximum koppel | 175 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 351 - 1125 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.