- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check SF-827-S
PEUGEOT 308 | 2018
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.410 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 196 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,1 l/100 km. De 308 is 131 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 45 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.729 |
Nieuwprijs | € 25.410 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 1.5 BlueHDi Blue Lease Trekhaak Navigatie Carplay Android Cruise Bluetooth
- 2020
- 105.193 km

Peugeot 308 1.5 BlueHDi Blue Lease Active Clima Navi Cruise PDC Apple Carplay/Android auto
- 2020
- 81.327 km

Peugeot 308 1.5 BlueHDi Blue Lease Premium 131PK Panoramadak Keyless Full LED Navigatie Achteruitrijcamera Clima Cruise Carplay Android 16 inch LMV
- 2019
- 142.921 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 mei 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 mei 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 februari 2025 |
APK melddatum | 10 juli 2024 |
APK vervaldatum | 2 augustus 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | in motorruimte v. |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | BH01 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 2,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,1 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 82 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.160 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.810 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 890 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 615 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 196 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 300 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Comfortabel
- +Ruime kofferbak
- +Directe besturing
- -Krap op de achterbank
- -Weke achtervering sw
- -Traag touchscreen
De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 (2017) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

SF-827-S
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.