- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check S-147-SG
PEUGEOT 208 | 2022
Deze PEUGEOT 208 uit 2022 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.850 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 150 km/h De 208 staat nu 786 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 440 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Noordwijk met een kilometerstand van 4.111 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 36.850 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 augustus 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 27 maart 2023 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 5 augustus 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | ZK01 |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
Voorasdruk | 965 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Lengte | 4.055 mm |
Breedte | 1.745 mm |
Hoogte | 1.435 mm |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 150 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,0 s |
Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
Maximum koppel | 260 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1106 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- e-208 Allure EV 50kWh 13619 - 23EA5HAT
- e-208 GT EV 50kWh 13619 - 23EA5HAT
- e-208 Active EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 Active Pack EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 Allure Pack EV 50kWh 13620 - 23EA5HAT
- e-208 GT Pack EV 50kWh 13620 - 22EA5HAT
- e-208 Style EV 50kWh 13622 - 23EA5HAT
- e-208 GT EV 51kWh 15622 - 23EA5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfortabel
- +Elektrisch en hybride
- -Beenruimte achterin
- -Kofferbakruimte
- -Traag infotainment
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFiat 500e vs. Peugeot e-208 - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

S-147-SG
Peugeot 208
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.