
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 8 maanden oud. In september 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.215 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 189 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De 3008 is 216 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 98 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 3008 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.714 |
| Nieuwprijs | € 36.215 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 3 februari 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 21 september 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 25 maart 2025 |
| APK melddatum | 17 december 2024 |
| APK vervaldatum | 3 februari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schutbord |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | BH01 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1560 cc |
| Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 104 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.275 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
| Voorasdruk | 1.150 kg |
| Achterasdruk | 1.050 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 685 kg |
| Lengte | 4.447 mm |
| Breedte | 1.841 mm |
| Hoogte | 1.623 mm |
| Wielbasis | 2.680 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 189 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,2 s |
| Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1482 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | L |
Voor wie op zoek is naar een ruime en moderne SUV in het C-segment, biedt de Peugeot 3008 sinds zijn introductie in 2016 een aantrekkelijke optie. Met zijn uitgesproken ontwerp, slimme technologie en veelzijdig motorenaanbod heeft de 3008 zich in korte tijd ontwikkeld tot een van de populairste modellen van Peugeot. Zowel gezinnen als zakelijke rijders waarderen deze SUV te vanwege zijn mix van comfort, gebruiksgemak en uitstraling.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




