
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 10 maanden oud. In februari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 43.664 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 194 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De CX-5 is 285 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 345 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 9.469 |
| Nieuwprijs | € 43.664 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 25 februari 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 1 februari 2018 |
| Datum laatste tenaamstelling | 17 maart 2025 |
| APK melddatum | 30 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 8 december 2026 |
| Parallel import | ja |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | SH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2191 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.405 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Voorasdruk | 1.115 kg |
| Achterasdruk | 1.035 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.805 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.480 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 194 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,2 m |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




