- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RS-102-K
RENAULT CLIO | 2006
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 19 jaar en 6 maanden oud. In februari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 88 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,6 l/100 km. De CLIO is 104 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 273 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.814 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 februari 2006 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 februari 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 mei 2025 |
APK melddatum | 15 mei 2025 |
APK vervaldatum | 9 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | K4M A8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 157 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.125 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.640 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 3.986 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 82 kW / 112 pk |
Maximum koppel | 151 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 56 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio 1.6 16V Dynamique Comfort05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique Luxe05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Team Spirit05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Initiale05 - 08BH5HAT
- Clio 1.6 16V Privilège05 - 08BH5HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique06 - 09BH5HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Clio facelift. Nieuw gezicht, bekend...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

RS-102-K
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.