- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RR-389-S
BMW 528I | 2014
Deze BMW 528I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 2 maanden oud. In januari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 73.829 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 245 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 247 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De 528I is 1.295 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 301 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 528I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.208 |
Nieuwprijs | € 73.829 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 540i xDrive High Executive Automaat M-Pakket.
- 2017
- 164.862 km

BMW 5-serie Touring 520i High Executive HUD Memory panorama 360 camera keyless en nog veel meer
- 2015
- 67.559 km

BMW 520i Luxury Edition | Panoramadak | Leder | Stoelverwarming | Navigatie | Xenon | Memory | Parkeerhulp | Climate control
- 2016
- 200.084 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 april 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 januari 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 november 2021 |
APK melddatum | 24 februari 2025 |
APK vervaldatum | 10 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 180 kW / 245 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 159 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | C |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.710 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.375 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 247 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,5 s |
Maximum vermogen | 180 kW / 245 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

RR-389-S
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.